Saturday 14 May 2011

Cash Ads

IKLAN!!!!!!Hanya ingin membantu rakan saya mengiklan produk beliau
Masalah utama apabila anda memiliki website utk syarikat atau perniagaan anda adalah tiada pelawat.

Kini anda mampu miliki website dgn harga yg sangat murah dan mempunyai sistem sms dan email yg canggih.

Website anda juga diiklankan di dalam Advertising Website

Dapatkan website anda dan iklan di http://cashads.net



Memiliki Website


80% Perniagaan Di Malaysia Tidak Memiliki Website

Sepanjang enam bulan saya membuat 'survey' kepada para pemilik perniagaan di Malaysia, didapati hampir kesemua yang saya temui tidak mempunyai laman web. Statistik ini agak mengejutkan saya, bagaimana negara Malaysia yang serba moden dengan prasana kemudahan internet seperti unifi, broadband dan sebagainya, masih terlalu besar jumlah syarikat-syarikat tidak memiliki website untuk memperkenalkan perkhidmatan dan perniagaannya.

Sedangkan telah terbukti dengan memiliki laman web bagi perniagaan masing-masing mampu meningkatkan jualan. Dari maklumat yang saya perolehi pula, mereka lebih gemar menggunakan facebook untuk berhibur bersama rakan kenalan. Alangkah bagus jika waktu yang diluangkan semasa melayari facebook dapat mereka mempromosikan laman web perniagaannya.

Sehubungan dengan itu, sebuah syarikat pengiklanan di Malaysia menawarkan perkhidmatan untuk memiliki website dengan harga yang sangat rendah yang juga memiliki 'marketing tools' seperti sms blaster, email blaster dan online shopping system. Syarikat ini juga menawarkan iklan di laman webhttp://cashads.net selama SETAHUN secara PERCUMA.

Dengan sistem serta kemudahan yang disediakan oleh CashAds, jualan dan keuntungan syarikat pasti meningkat.

Untuk maklumat seterusnya tentang laman web tersebut sila layari http://cashads.net

No comments:

Post a Comment